Poniedziałek, 28.05.2018, imieniny: Augustyna, Ingi, Jaromira

Niebezpiecznie przed derbami (sonda)

  • 11.05.2018, 08:24 (aktualizacja 11.05.2018 08:35)
  • dron
Niebezpiecznie przed derbami (sonda)
Już w sobotę 19 maja, o godz. 17 na stadionie przy ul. Parkowej rozegrany zostanie kolejny pojedynek derbowy pomiędzy Wisłoką a Igloopolem. Będzie to spotkanie podwyższonego ryzyka i nie ma się co dziwić. Kibice obu drużyn nie darzą siebie sympatią, czego wyraz dają zarówno w trakcie meczów, ale także na co dzień, na dębickich ulicach. Policja prowadzi przeciwko dębickim, ale i śląskim kibolom kilka postępowań.

Do derbowego pojedynku zostały dwa tygodnie, a mieszkańcy, zwłaszcza Zatorza, mówią wprost, że nie czują się bezpieczni.

I choć asp. Jacek Bator zapewnia, że do derbów, w dzień meczu, jak i tuż po nim patroli policji w mieście będzie więcej niż zwykle, to mieszkańcy nie mają wątpliwości - na spokój nie ma co liczyć.

- Policji jest za mało, a oni czują się bezkarni - twierdzi pan Stanisław.

Asp. Bator wyjaśnia, że dębiccy policjanci będą wspierani przez kolegów z komendy wojewódzkiej.

dron

Plebiscyt: Czy wybierasz się na mecz derbowy Wisłoka - Igloopol?


Propozycja
1NieGłosuj
Głosy: 226
2TakGłosuj
Głosy: 159
3Chciałbym, ale się bojęGłosuj
Głosy: 55

Podziel się:
Oceń:
  • TAGI:

 

Komentarze (57)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

mieszczanin
mieszczanin 15.05.2018, 19:34
Jeżeli ten mecz musi się odbyć to trudno, ale przy pustych trybunach.
"Kibice" na szczaw, bo mirabelki jeszcze nie zdążyły dojrzeć.
PP PAWEŁ
PP PAWEŁ 13.05.2018, 06:17
PROSZĘ IM WYSYPAĆ W LESIE WYWROTKĘ MACZET I BEJZBOLI I NIECH SIĘ LEJA ! PO DWÓCH MAX PIĘCIU GODZINACH DZWONIĆ DO RODZICÓW , PROSZĘ PRZYJECHAĆ , ZABRAĆ I LECZYĆ NA WŁASNY KOSZT, MYŚLĘ ZE PO KILKU TAKICH SPOTKANIACH ZAPANUJE CISZA SPOKÓJ !
Ja
Ja 12.05.2018, 19:29
Oba kluby zamknac i zrobic jeden , bedzie wreszcie spokuj
j
j 12.05.2018, 23:22
Proponuje zalorzyc jeszcze dwa kluby= DAP i KOLEJORZ Debica
Dddddd
Dddddd 12.05.2018, 15:14
Kazdy wie jakie byly czasy w klubie z Parkowej. Jedni sie cieszyli ze klub moze zniknac z pilkarskiej mapy, a inni robili wszystko aby klub mogl nadal funkcjonowac i tym drugim sie udalo. Nikt nie powiedzial ze klub podniesie sie w krotkim czasie na to trzeba czasu. Pamietam czasy kiedy to na mecze z Hutnikiem, Cracovia, Hetmanem przychodzilo naprawde duzo ludzi i wsrod tych osob napewno byli ludzie zza torow. Ja od malego chodze na mecze Wisloki i tak juz zostanie. A jesli chodzi o mecze derbowe to niech mi ktos powie gdzie jest bezpiecznie przed meczami derbowymi i zaraz po takich meczach bo raczej chyba nigdzie!!!!!
edek
edek 12.05.2018, 17:34
W Mielcu nie ma na derbów, za to jesienią będzie prawdopodobnie ekstraklasa. W tak małych miastach jeden klub, wokół którego zjednoczeni są kibice, działacze i sponsorzy, to jedyna szansa na sukces. Ale w Dębicy będziemy za to mieli derby, mordobicie i będziemy się kisili pomiędzy piątą a czwarta ligą.
Król zStraszęcina
Król zStraszęcina 12.05.2018, 11:56
Panie Marku sory że wymieniłem pana nazwisko, coś mnie poniosło.Pan działał społecznie i robił pan dobrą robotę dla Wisłoki
Janusz Świtaj
Janusz Świtaj 12.05.2018, 11:19
Nic chyba nie elektryzuje społeczeństwa w Dębicy jak właśnie kibice. Przynajmniej macie temat do dyskusji i możecie się obrzucać kałem :)
Taka prawda.
Taka prawda. 11.05.2018, 22:38
Prawda jest taka ze najlepsza szkółkę piłkarska teraz ma LKS.
Na Igloopolu warunki dla młodych często przedszkolnych dzieci których pasja jest piłka nożna są o niebo lepsze niż na Wisłoce .
Dzięki Edwardowi Brzostowskiemu mamy kompleks sportowy o jakim Wisłoka może tylko marzyć.
Najlepsze osiedle w Dębicy ,
gdzie mieszkania są najdroższe.
Baseny ,lodowisko kryte,stadiony itd..
ks wisloka ma niby stadion ,zero basenów krytych i lodowisk .
Osiedle Matejki,leśna to istna patologia.
Tyle w temacie.
Polka
Polka 15.05.2018, 08:54
Najlepsze osiedle i najdroższe mieszkania to obecnie os. Pana Tadeusza. A paltusy biegające z maczetami to zbieranina wieśniaków czyli "słynne" ZATORZE
xd
xd 12.05.2018, 18:04
Przepraszam megalomanie ale Igloopol nie jest właścicielem Mosir - basenów itd. , czyli Igloopol też nic nie ma.
Tuptuś
Tuptuś 11.05.2018, 19:24
Nie mylmy KIBICÓW z pseudokibicami I!!
Prawda jest taka że burdy , rozróby na stadionie i po za nim robią cały czas te same osoby - grupa 20-30 pajaców !! Złe opinie nie idą tylko za nimi ale na cały klub i normalnych KIBICÓW i tylko one na tym tracą. Dlaczego Dębicka Policja nic z tym nie robi ? Znają tych bańdziorów doskonale ... Co do derbów - Policja nie powinna wpuśćić na stadion Wisłoki kibiców Igloopolu i według mnie zapobiegnie rozróbom , obustronnym bluzgom , wyzwiskom itd... myślę że wiele osób się z tym zgodzi.
xan
xan 13.05.2018, 13:16
A co zrobili do tej pory ci "kibice", żeby ze swojego grona usunąć "pseudokibiców"? Czekam na konkrety, bo założę się, że świetnie się znają i kumplują.
Paweł Kar
Paweł Kar 11.05.2018, 19:11
Miasto prawie 50 tyś, Powiat Dębicki a ma kluby ledwo co w 4 lidze nie tak dawno 5 liga , gramy i wygrywamy lub przegrywamy z wiejskimi bez urazy klubkami co i tak na ich możliwości są wysoko, od dłuższego czasu widać małe zainteresowanie władz tych obecnych jak również poprzednich aby powstał klub na miarę tego miasta, czyli przynajmniej obecna 2 liga Polska nie takie małe miasta a mają kluby wyższych ligach, brak wsparcia Urzędów Miasta, chwała i szacunek dla nie których kibiców którzy nie tylko kibicują ale się udzielają dla dobra klubów. Jak na takie miasto powinien być jeden klub to nie Kraków by było aż dwa kluby to osłabia piłkę nożną. Tyle bogatych firm gdyby była odpowiednia atmosfera pomysł i korzyść dla firm, spokojnie można by było mieć klub wysoko w Polsce, myślę że druga liga a może nawet 1 liga Polska. Ale nikogo to nie interesuje. Tylko bójki w głowię i niszczenie mienia klubów to ma być ta chwała jednych przeciw drugim kto komu lepiej przywalić. Nie ma odgórnych decyzji. Może coś się zmieni na lepiej, jak na razie marazm.
LKSiak
LKSiak 11.05.2018, 18:42
Powinni zrobić jak ostatnio w Rzeszowie czyli brak zgody na organizację imprezy masowej, czyli publiczność max 999 osób i brak zgody na obserwację meczu przez kibiców gości czyli Igloopolu. Jak słyszę, że Igloopol chce 600 biletów a na meczach rzadko kiedy liczba dobija do 100, to mi się chce śmiać. Sam jestem starym kibicem tego klubu, wchodząc na stronę często przeglądam galerię i widzę te max 50-70 osób, zero dopingu, no chyba że jest ekipa gości to się skrzykują i siedzą razem. Inna sprawa że mecze w godzinach pracy, czyli zarządowi nie zależy na widzach, to ciekawe jak ten klub istnieje i skąd mają pieniądze.
W&B
W&B 11.05.2018, 19:29
Taki z ciebie LKSiak jak z koziej d**y trąba...
Rzadko chodzę na Piłsudskiego ale ostatnio jak byłem to w losowaniu wygrał bilet z nr 107... To troche nie tak z twoimi obserwacjami... A co do publiki,to ciężko przyjść na stadion który nalezy do miasta a dbają o niego KIBICE drużyny. Remonty, malowanie, sprzątanie to wszystko robią ci których wyklinają poniższe posty.
Gdzie jest miasto które pozwoliło na popadniecię fajnego obiektu w ruinę...???
w ksw jest inaczej: sponsorzy w większości z przymusu, często wykonawcy robót i usług w goodyer'ze...btw jeden ze sklepów z alkoholem reklamuje się wśród swoich klientów... widać warto propagować alkochol wśród zielonych...
jak to jest z zakazem reklamy alkoholu ???
LKSiak
LKSiak 13.05.2018, 23:08
Żeby nie było, oglądając czasem skróty meczów na podkarpacietv na Wisłoce na meczach ze wsiokami również w młynie siedzi ledwo może ze 30 osób, także lepiej nie jest, natomiast znacznie więcej jest pikników. Igloopol, osiedle gdzie mieszka blisko 8000 osób, a nie są w stanie przyjść na mecz 500 osób, może na derby ze wszystkich osiedli zbierze się taka ilość, szkoda że tylko na derby, jak klub ma istnieć i się rozwijać jak chodzi na mecze garstka osób i to w dużej mierze znajomi i rodzina grających piłkarzy.
Król z Straszęcina
Król z Straszęcina 11.05.2018, 17:42
Wiele jest wpisów o likwidacji klubów.
Tak naprawdę to chciano zlikwidować Wisłokę 1908, klub ponad 100 letnią tradycją.
Zaczęło się od roku 2007 kiedy to zbawca Wisłoki, prezes Urbanik miał zrobić 1 ligę, to oczywiście była ściema, Urbanik to człowiek Edka Brzostowskiego i piłka go nie interesowała tylko zapasy. Pamiętam jak w klubie nie którzy się podniecali, co zrobi mecenas ? 1 ligę dla KSW ? Co zrobił zostawił dług, 300 tyś do spłacenia w krótkim terminie do ZUS i Urzędu Skarbowego i 1 milion pożyczki do spłaty.
Spłacano zadłużenie wiele lat, potem pojawił się szewc dratewka i Grabowski i zaczęła się operacja sprzedaż ruskiego targu pod biedronkę i tu są jajca do kwadratu, przebili mecenasa Urbanika, działka sprzedano, dziś nie ma wypłaconej do końca kasy, słupy podstawione.
Jak powiedział szewc działkę sprzedano nie korzystnie, dobre haahah.
To niszczenie klubu trwało 8 lat, w tym czasie rozwalono szkolenie na Wisłoce na rzecz, szkółki DAP.
W mediach 8 lat negatywny przekaz o klubie i działaczach, doszczętnie zniechęcał do sponsoringu, nawet tych najbardziej wiernych sponsorów.
To co działo się w KSW nie było przypadkiem, było to działanie w dłużej mierze zaplanowane mające za cel zniszczyć ten zasłużony ponad 100 letni klub.
ALE jak się ma tak licznych i wiernych kibiców jakich ma Wisłoka, też tych z Zabrza i innych miast którzy wspierali i dalej wspierają nasz klub to burze i zawieruchy nie są nam straszne.
Dzięki magikowi z Zabrza Radkowi klub staną na nogi i organizacyjnie coraz lepiej funkcjonuje,
Marek Grabowskik
Marek Grabowskik 11.05.2018, 23:22
Łatwo jest pisać o klubie o którym nie ma się pojęcia a udaje się znawcę. W 2009 roku kiedy wielu, nie chcę podawać zacnych nazwisk położyło la..... z dwoma. trzema osobami zaangażowałem się w pracę społeczną w klubie. Długi do US i ZUS były spłacone za mojej kadencji co do pożyczek P. Urbanika nie masz pojęcia o czym piszesz. Jednocześnie informuję, ze jeżeli ktoś będzie używał mojego nazwiska pisząc nieprawdę. będę korzystał z środków prawnych i dochodził swoich praw.
waldek
waldek 12.05.2018, 10:51
Panie Marku bardzo zle oceniamy pana działalność społeczną w Wisłoce.
Marek Grabowski
Marek Grabowski 12.05.2018, 16:44
waldek ma Pan prawo do takiej oceny i tak jest w życiu, że człowiek podlega ocenie. Ja nie mogę się zgodzić z wpisami które są kłamstwem, wymysłem lub pomówieniem.
Król z Straszęcina
Król z Straszęcina 13.05.2018, 14:25
Jak było jakieś przekłamanie z mojej strony lub manipulacja ,to pana Marka Grabowskiego przepraszam. .Nie zmienia to faktu że ja i moi znajomi zle oceniali pana pracę i ówczesny zarząd.Prawie dekada, 8 lat na Wisłoce nie było dobrze, non stop długi i brak stabilizacji, gdzie na siłę robi sie awanse, potem szybkie degradacje o dwie klasy w dół do klasy okręgowej. Opinia o Wisłoce zniechęca potencjalnych sponsorów do wspierania najstarszych biało - zielonych w Polsce.Szkolenie dzieci praktycznie w tamtych latach nie istniało.
Marek G.
Marek G. 13.05.2018, 20:46
do Król z Straszecina. No nie chcę na takich forach wchodzić w dyskusje ale muszę jedną rzecz na szybko sprostować. Praca z młodzieżą była. Przypomnę, że w lidze junior starszy dębickie drużyny rywalizowały w 1 lidze woj. jak równe drużyny. Mecze były zacięte i ciekawe. Młodzież wystepowała we wszystkich kategoriach wiekowych. Udało sie przekonać do pracy byłych zawodników np: P.Szewczk, P. Gosek. Ale nastąpiła presja by oddać wszystko w ręce Pana Piątka i Szkółki. Nikt im nie przeszkadza do dzisiaj. czy jest jakościowa poprawa. mam swoje zdanie ale nie będę go tutaj przedstawiał. Jeżeli chciałby Pan lub ktoś inny rzeczowo wymienić poglądy zapraszam na PRIV FB
Król
Król 11.05.2018, 22:58
Kretynowi który pisze tekst powyżej powiem tyle magik z Zabrza nic nie zmienił w strukturze klubu.Do klubu nie dał złotówki Klub nie ma długów Fakt stowarzyszenie organizuje i prowadzi rozgrywki seniorów. A co najważniejsze klub istnieje dzieki ludziom z Dębicy czasami niedocenianymi ich nazwiska są na dzisiaj anonimowe albo wiedzą o nich Ci którzy naprawdę interesują się klubem
jan
jan 12.05.2018, 10:46
Do mega kretyna . Jak Radek i stowarzyszenie.utrzymywało drużynę. to jest to duźa pomoc.bezcenna.firma Radka wspiera drużynę Wisłoki.
Mały Głód
Mały Głód 11.05.2018, 14:42
Tekst mocno tendencyjny. najpierw opowieści wydmuszki a potem pytanie czy "się boisz". Ja się pytam komu i kiedy postronnemu stał sie coś na stadionie Wisłoki??? Najwięcej fermentu sieją tu osoby który nie chodzą na mecze piłki i nie będą chodzić. Żal mi was ograniczone pseudo-itelyyygenty!
Jeszcze informacja dla mądrych "inaczej", prosze się zapoznać co ma na co dzień robi "prewencja" (to taki oddział policji jakbyście nie wiedzieli który zabezpiecza mecze). To tak jakbyś płakał jeden z drugim że strażakom nie powinno sie płacić bo tylko siedzą w
xd
xd 12.05.2018, 18:11
te kolo a Ty chodzisz na mecze hokeja? to się chłopie określiłeś sam pseudo inteligentem bo ferment na temat hokeja siejesz niesamowity.
tekel
tekel 11.05.2018, 14:58
Czyli prewencja jak nic robi to zarabia dziennie przeszło 100 tys.zł, które idą na zabezpieczenie tego, żeby kibice mogli się bezpiecznie podrzeć na stadionie, a potem wzajemnie nie pozabijać? Nie no - raj na ziemi. Też się chyba tam zatrudnię.
klawp
klawp 11.05.2018, 16:28
tekel - odezwał się ten co zarabia i płaci podatki .hahaha
Płacą podatki też kibice których jest tysiące, gamoniu
tekel
tekel 11.05.2018, 21:18
Na meczach w Dębicy to wręcz miliony.
Niekibic
Niekibic 11.05.2018, 13:57
A co wy myślicie że jesli by zlikwidowali czy jeden z nich czy oba naraz to że by sie nie tłukli.Właśnie dopiero wtedy by się tłukli
edek
edek 11.05.2018, 14:54
Nieprawda. Nie było seniorów Igloopolu do 2003 i się nie tłukli. A najlepsi juniorzy Igloopolu grali w Wisłoce i nikomu to nie przeszkadzało. Przeciwnie, jedni i drudzy byli zadowoleni.
karolek
karolek 11.05.2018, 13:36
KONFRONTACJA DEBILI POD POZOREM MECZU.
hahaha
hahaha 11.05.2018, 13:10
Co będziemy sobie oczy mydlić jakąś piłką. Idźmy na całość. Walki gladiatorów trzeba urządzać ! Frekwencja raczej pewna.
Tuptuś
Tuptuś 11.05.2018, 23:28
Walki bandziorów-debili a nie gladiatorów.
Wyeliminować tą hołotę ze społeczeństwa....
Bolo
Bolo 11.05.2018, 13:01
A to tylko dwa gowniane kluby.
Powinno sie zakazac meczow w debicy a kiboli wywiezc i zamknac w klatce to sami sie wyeliminuja. Pozniej zalozyc nowy klub z kibicami normalnymi. Bylo by bezpieczniej w debicy
chętnie zobaczę
chętnie zobaczę 11.05.2018, 14:18
No tak, walki w klatkach, tego nam trzeba i jeszcze można na tym zarobić.
Robert
Robert 11.05.2018, 12:57
Klub Igloopol to klub wydmuszka bez kibiców i zainteresowania.
Trzeba ten klub rozwiązać i postawić na klub Wisłoka 1908.
Najwięcej sponsorów ma dziś Wisłoka i wsparcie płynie od fanów z takich krajów jak USA, Niemcy, Norwegia,Wielka Brytania i wiele innych Państw.
Polubień strona Wisłoki na FB ma 11 tyś polubień, jest zainteresowanie tym klubem, tak trzymać.
Janusz
Janusz 13.05.2018, 20:57
Mylisz się Robercie,oba Dębickie kluby są godne uwagi i maja swoją historię,Wisłoka sukcesy w zapasach,piłce nożnej i siatkówce,Igloopol w boksie i piłce nożnej.Urodziłem się w 1980 r,mój ojciec zabierał mnie jako brzdąca zarówno na mecze Wisłoki jak i na boks na halę Igloopolu,również na mecze piłki nożnej kiedy Igloopol gra w dzisiejszej ekstraklasie i co ? Stwierdzam że nie przypominam sobie żeby gdzieś dochodziło jakiś pobić czy też wyzwisk,całą odpowiedzialność ponoszą bezmózgi z IQ przerośniętego goryla zarówno z jednej jak i drugiej strony którzy nie wiedzą na czym polega kibicowanie i zamiłowanie do sportu.Jestem kibicem Igloopolu ale mam wielu znajomych którzy kibicują Wisłoce i nigdy bym ich za to nie obraził,wprost przeciwnie ja ich szanuję i myślę że oni mnie również.Życzę zarówno jednemu jak i drugiemu klubowi jak największych sukcesów i powrotu do lat świetności,gdzie przychodzili ludzie na wydarzenia sportowe całymi rodzinami nie obawiając się o to że coś niemiłego może się wydarzyć.
Pozdrawiam prawdziwych kibiców !
Dębiczanin
Dębiczanin 12.05.2018, 06:34
Były czasy gdy Dębiczanie chodzili na mecze jedynych i drugich. Niestety czasy się zmieniły... Faktem jest ze Wisłoka ma dłuższą historię a i tym samym większe grono sympatyków z pokolenia na pokolenie. Niestety nie mają szczęścia do gospodarza, zarzadzania. Kasa, polubienia.... to nie wszystko. A gdzie kolego szkolenie dzieci i młodzieży? Obiekty, które ciągle się rozrastają poprzez pracę ludzi z klubu? Każdy zdobyły"grosz" w Igloopolu wkladany jest w rozwój obiektów i kształcenie dzieci i młodzieży. Nie sztuką jest wydawać na transfery, a potem balansować pomiędzy 4 a 5 ligą. Wartością jest zaplecze, a do mądrego zarzadzania klubem nie potrzeba "ogromnych" pieniędzy. Więc proszę nie obrażaj, bo inni mogą też określić, ze Twoja kochana drużyna to wydmuszka piłkarzy nie mającego nic wspólnego z klubem.
leszek
leszek 11.05.2018, 13:54
Popieram Roberta !!!
pirx
pirx 11.05.2018, 12:05
Naprawdę dziwnie jest w tej mieścinie. Poziom tej piłki - żałość, biznesu wokół tego - zero, niebezpiecznie, na zabezpieczenie meczów obu dębickich lig podwórkowych idą jednorazowo co najmniej dziesiątki tysięcy z moich podatków. Przy takim klimacie, jaki narósł wokół obu klubów, nie wiem z czym się czeka na likwidację jednego z nich. Aż dojdzie do jakiejś tragedii? W końcu dojdzie - to jest pewne.
kibic sportowy
kibic sportowy 11.05.2018, 10:05
widac ze wypowiedzial sie "znafca sportowy" - czlowieku, zamilcz i nie kompromituj sie !!!
kazek
kazek 11.05.2018, 12:41
Zamilcz ty kibić gość ma racje
Tuptuś
Tuptuś 11.05.2018, 23:40
Kaziu - popieram...
Zlikwidować obydwa - zbudować jeden - miejski - na miarę co najmniej 2 ligi - ściągnąć sponsorów...
Nie niszczyć pozostałych obiektów !! Wybrać obiekty które będą lepsze do działalności pierwszej drużyny - na pozostałych szkolić młodzież - narybek pierwszego zespołu...
Marek
Marek 11.05.2018, 10:04
Wisłoka to historia 110 lat trzeba postawić na ten klub, nasze dziadki zostawili nam ten klub, musimy obronić ten klub żeby przetrwał i trwał dalej. https://www.youtube.com/watch?v=QFrQNk4Xmp0

Pozostałe