Burmistrz z wójtem jeszcze nie wiedzą, czy będą kandydowali

  • 26.06.2018, 10:28 (aktualizacja 26.06.2018, 14:15)
  • Ryszard Pajura
Burmistrz z wójtem jeszcze nie wiedzą, czy będą kandydowali
Mariusza Szewczyka, burmistrza Dębicy i Marka Rączkę, wójta gminy Żyraków zapytaliśmy, kiedy ogłoszą, czy będą kandydowali ponownie na te stanowiska.

Obaj uczestniczyli w Dniach Gminy Żyraków. Wójt jako gospodarz, burmistrz przyszedł z wnukiem, który mieszka na terenie tej gminy.

Ani Mariusz Szewczyk, ani Marek Rączka nie asekurowali się np. twierdzeniem, że się wahają, że nie są pewni, czy będą kandydowali. Ole obaj też powtarzali to samo, że decyzję ogłoszą, gdy znany będzie termin wyborów i oficjalnie rozpocznie się kampania wyborcza.

Przypomnijmy, że wybory samorządowe zarządza Prezes Rady Ministrów wraz z wyborami do rad gmin, miast, powiatu oraz sejmików wojewódzkich. Odbędą się prawdopodobnie w listopadzie.

ryszardpajura_

Plebiscyt: Czy Mariusz Szewczyk powinien wystartować w wyborach na burmistrza Dębicy?


Głosy Propozycja
121 (50%)
Tak
119 (50%)
Nie

Łącznie oddano głosów: 240

Zdjęcia (1)

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (55)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu www.debica24.eu. Agencja Wydawnicza Agard z siedzibą w 39-200 Dębica, ul. Żeromskiego 10 jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Debiczanka
Debiczanka 17.09.2018, 16:36
Jedynym burmistrzem - dobrym gospodarzem byl Pan Brzostowski teraz jest brud w Debicy ulice i chodniki nie sa sprzatane a szczegolnie na osiedlu Slonecznym Brud przed wejsciem na baseny na trawnikach pelno zgnilych i smierdzacych jablek polamane galezie drzew, a to jest wizytowka miasta przeciez odbywaja sie tu rozne zawody przyjezdzaja ludzie z calego kraju czy nie mozna posprzatac Interwencje w Urzedzie Miasta nic nie daja nikt tam nic nie widzi ani nie slyszy.
jasnowidz
jasnowidz 30.06.2018, 13:15
Nowy Burmistrz nie przyjedzie jak dziad na rowerze ale przyleci na helikopterze. Zobaczycie !
Bezpartyjny dębiczanin
Bezpartyjny dębiczanin 29.06.2018, 21:54
Wygląda na to że świetna kadencja Pana Burmistrza Szewczyka boli zwolenników parti rządzącej. Mam nadzieje że obecny Burmistrz w koñcu wyplątał nasze dębickie społeczeñstwo z partyjnej niewoli i bastionu pseudo "Prawych" i "Sprawiedliwych".
Pozdrawiam wszystkich
Baba Jaga
Baba Jaga 29.06.2018, 13:02
Ludzie!!!!! dębiczanin, dębiczanie, dębiczan pisze się małą literą!!!!!!!!!!!!
niepolonistka
niepolonistka 02.07.2018, 17:16
A kogo to obchodzi ?
###
### 03.07.2018, 18:09
Obchodzi. Najgorzej, gdy ktoś jest ignorantem z dobrym samopoczuciem.
Ola
Ola 29.06.2018, 07:51
Podatnicy Dębicy domagają się większego wsparcia sportu zawodowego, który jest dobrą promocją miasta. Szczególnie powinno się postawić na piłkę nożną która jest najbardziej popularną dyscypliną . Wisłoce kibicuje tysiące Dębiczan i zarazem podatnicy. Chcemy jak najszybszego gruntownego remontu stadionu, wybudowania krytej dużej trybuny w miejsce istniejącej stalowej, przerdzewiałej konstrukcji.
Baba Jaga
Baba Jaga 29.06.2018, 12:56
Tak bardzo ci dębiczanie kibicują, że swoje przywiązanie do piłki nożnej okazują wszędzie. Szczególnie na ścianach odnowionych bloków, czy podczas rozrób, które urządzają. Może już lepiej niech ta dyscyplina nie będzie wspierana.
dramat
dramat 29.06.2018, 10:34
Ola skopiowała podatnika, czy podatnik Olę?
Jestem za rozsądkiem, żądań tyle, ze budżet nie udźwignie.
Bogusława
Bogusława 28.06.2018, 05:23
Szewczyk wygrał ostatnie wybory nie popierany przez nikogo, przez żadną partię, wygrał z własnego komitetu jako bezpartyjny!!!. Do kolejnej wygranie nie potrzebny mu żaden PiS, PO, PSL czy inni partyjni dojarze !
Jak wybierzecie jakiegoś kandydata z PiS to będziecie mieli, jak teraz w Polsce, słyszymy ciągle o ekstremalnych premiach w rządzie i dla ludzi związanych z PiS. Przypomnę tylko Beata Szydło sobie sama przyznała ponad 70 tys. premii, a później wykrzykiwała, że jej się należało i że im się należało. PiS przypomnę wymiótł jak żadna inna do tej pory partia ludzi z wielu stanowisk w ministerstwach i urzędach wojewódzkich oraz spółkach skarbu państwa, w ich miejsce wsadził swoich partyjnych kolesi. Chcecie tego w Dębicy to głosuje na partyjniaka.
Tomik
Tomik 29.06.2018, 21:37
Jakże trafna opinia zgadzam się z nią w 100 %..Mamy w koñcu odpowiedniego człowieka na odpowiednim miejscu!!!!
Burmistrz Szewczyk jest najlepszym bezpartyjnym włodarzem miasta jakiego Dębica nie miał przez ostanie długie lata..
Oby kandydował na następną kadencję....
do Bogusława
do Bogusława 28.06.2018, 21:14
I co z tego, że ktoś startuje z ramienia partii czy bezpartyjnie. Rozliczaj w systemie: co obiecał a co zrobił.
Start z ramienia jakiegoś ugrupowania jest oczywiście prostszy bo masz od razu ludzi którzy deklarują poparcie. A jak nie masz poparcia to nic nie zrobisz. Tak, w tej chwili rządzi Pis tak samo jak rządziło PO przez 8 lat wcześniej. Dałaś szansę PO, obecnie niszowa za to co nawyrabiali, to czego nie chcesz dać innym? Zawiodą to skończą jak PO.
Dominik
Dominik 29.06.2018, 08:39
tak tak obrona PiS trwa, to jest najbardziej dojąca nasz kraj partia w Polsce od czas upadku systemu komunistycznego. Wpychają wszędzie swoich, szastają publicznym pieniądzem na pseudonagrody, podróże (np. senator PiS Anders lata biznes klasą do swojego domu w USA za budżetowe pieniądze wylatała ponad pół miliona). To oni pobili rekord Polski w ilości ministrów i ich zastępców, ponad 100!
Co do Szewczyka to ilość inwestycji w Dębicy, które pączkują od półtora roku, sama mówi o jego kadencji! Pierwsze dwa lata sprzątał po poprzedniku i przygotowywał projekty - tego z dnia na dzień się nie zrobi!
Kiko
Kiko 29.06.2018, 21:44
Poprzednik partyjny, a wiemy kto narobił tuly syfu, że i tak Burmistrz Szewczyk w miarę ogarną ten bałagan. Teraz czas na pomysły i działania, a jak pokazało życie Burmistrz Szewczyk ma zapał i pomysł na miasto. Rozmawia z ludzmi slucha ich, a co ważne ma poparcie rady miasta co rzadko sie zdarza. To świadczy o tym ,że dogaduje sie z każdym dla dobra miasta.
Markus Xavi
Markus Xavi 27.06.2018, 22:44
Widze drodzy Państwo, ze przeszkadza Wam, że w mieście są remonty. Tak badź co badź przed wyborami ale to co się aktualnie wykonuje zostanie Wam Mieszkańcom. Co do kandydatów czy Pan Szewczyk był dobrym burmistrzem przez ostatnią kadencję trzeba popatrzeć przez pryzmat 4 lat. Miasto to nie tylko Rynek i centrum. Proszę przejechać się po calej aglomeracji. Efekty sami zobaczycie. A jeśli coś kuje oczy to jako społeczeństwo obywatelskie powinnyśmy zabrać się do roboty. Zgłaszać, pytać i zmieniać na lepsze. Z narzekania nic nie wychodzi. Pozdrawiam
plus
plus 27.06.2018, 21:54
Drogi Eryku,
Faktycznie, oprócz tego że Mariusz Szewczyk był działaczem PSL, PO, oraz RIS był - a jakże - jeszcze "kandydatem niezależnym".
Kto zna trochę kulisy tej "niezależności" wie że koń się z tego może uśmiać.
No i w tym kontekście rzeczywiście brakuje mu jeszcze członkostwa w PIS. No, ale jak słuchy niosą nic z tego zdaje się nie będzie.
mieszkam tu
mieszkam tu 27.06.2018, 17:09
Mariusz nie wygra z prostego powodu, mieszkańcy chcą zmian w Dębicy. Polityka ciepłej wody w kranie a la PO już się nie sprawdza. Obietnice, obietnice ... opóźnione inwestycje czekające chyba tylko na kolejne wybory by znowu coś obiecać. Tu już niestety wiemy co nas może spotkać przez następne lata. Najwyższy czas na zmiany.
dębicznian76
dębicznian76 29.06.2018, 21:48
Problem w tym że Szewczyk sprząta ciągle bałagan po PiS- owskich rządach Pana Wolickiego..Takiego bałaganu nie da się posprzątać szybko...
K.A
K.A 27.06.2018, 13:33
Wszystkich klbiców i sympatyków Lks Igloopol i UKH Dębica - prosze o mobilizację i wsparcie Marjusza Szewczyka w zbliżających się wyborach. Dużo dobrego dla naszych klubów zrobił.Na pewno bęfzie kandydował.
HOKEJ
HOKEJ 27.06.2018, 22:04
WALCZY O GŁOSY HOKEJA KOSZTEM ........
Rodowity Dębiczanin
Rodowity Dębiczanin 27.06.2018, 08:42
Kończ waść wstydu temu miastu oszczędź, Nie kandyduj Bo tak słabo to jeszcze nie było i nie wyobrażam sobie stagnacji i nijakości przez kolejne 4 lata.
tobiasz
tobiasz 29.06.2018, 21:49
Słaba wypowiedz nie poparta faktami.. Szkoda:(
plus
plus 27.06.2018, 07:51
Osobiście uważam, że Mariusz Szewczyk to słaby burmistrz i bez potencjału, a przy tym można zaobserwować dużo pozy i takiego trochę faryzejstwa w jego zachowaniu - to powinno wyeliminować go z potencjalnych kandydatów na włodarza naszego miasta.
Bardzo dużo wszystkim obiecuje, a mało z tego wychodzi i wielu ludzi zaczyna mu nie ufać. Wśród współpracowników panuje też opinia o jego mizernej umiejętności kierowania zespołami ludzkimi i problemami z podejmowaniem decyzji.
"Ciekawie" wyglądają jego zakulisowe zachowania przedwyborcze. Kiedyś działacz PSL, popierany przez ówczesnych liderów tej partii - słynnych panów Jana Burego i Bogusława Płodzienia. Potem działacz i szef powiatowych struktur PO, popieranego przez ówczesnego lidera tej partii znanego nie tylko na Podkarpaciu, Zbigniewa Rynasiewicza. Wtedy to Donald Tusk stawia go za rekomendacją PO i PSL na pełniącego obowiązki burmistrza Dębicy.
Startował też na radnego powiatu dębickiego z list RIS Stanisława Rokosza. Aktualnie "oczywiście" bezpartyjny.
Od pewnego czasu mocno zabiegał o poparcie PIS, chciał się ponoć nawet zapisać na członka "ale nie szeregowego" tej partii. Ale ostatnio słychać, że coś się tutaj chyba popsuło w tych zabiegach i najprawdopodobniej nie dostanie takiego poparcia.
Przy takim obrocie sprawy rozglądanie się za tym gdzie by się "przytulić" i gdzie znaleźć sprzymierzeńców trwa. Ciekawe co z tego wyniknie.

Przedstawienie trwa
Ola
Ola 27.06.2018, 13:16
Oj coś mi się wydaje,że spokój lokalnych działaczy PiS i ich pewność siebie zostaje ostatnio często zakłócana. Oj nerwowo się panowie robi.I co to będzie?
Eryk
Eryk 27.06.2018, 10:31
Ale brednie, widać, że pisane przez piswoskiego partyjniaka. Ani razu nie wspomniane, że w ostaniach wyborach Szewczyk startował jako kandydat NIEZALEŻNY, pokonują w cuglach nie tylko partyjniaka z PO, ale również z PiS.

Co do zabiegania o poparcie PiS to byś się człowieku nie ośmieszał, PiS to partia coraz bardziej skompromitowana, zwłaszcza po ujawnieniu horrendalnych nagród po kilkadziesiąt tysięcy złotych, ujawnieniu wpychaniu wszędzie swoich do każdej państwowej instytucji, mniejszych i większych aferach na czele z Getback i Srebrna. Milionowe posady w spółkach skarbu państwa dla swoich. "Praca, pokora, umiar" przerodziła się w Koryto Plus dla swoich i naprawdę w tym "dali radę".

Już nie wspomnę o niszczeniu pozycji Polski w świecie, a zwłaszcza w UE, w tym o ok. 100 mld złotych mniejszym budżecie dla Polski na kolejne lata, a te środki to m.in. na autostrady, drogi czy obiekty kulturalne i sakralne, ale także na dopłaty dla rolników. Rozdawnictwo niepohamowane to kolejna kwestia, a mamy światowa koniunkturę, jak przyjdzie kryzys to wszyscy rykoszetem dostaniemy w kość !

Jak stanowisko burmistrza chwyci jakiś PiSowiec, to wymiecie wszystkich i wsadzi swoich "Misiewiczów" narzuconych z Rzeszowa albo Nowogrodzkiej.
Marek
Marek 26.06.2018, 23:17
BĘDĄ KANDYDOWAĆ, PO KASĘ PÓJDĄ JAK PO SWOJE
waldek
waldek 26.06.2018, 21:30
-Tak brudnego miasta jak za Szewczyka to dawno nie było, brud i smród, latarnie co drugie się świecą, są ulice co jest jak w buszu, ciemności egipskie. Dlaczego okolice rynku są w fatalnym stanie? Miasto cofa się w rozwoju, nie ma terenów pod inwestycje, pod nowe firmy lub budownictwo mieszkaniowe. Nie poszerzono granic miasta . Szewczyk to fatalny Burmistrz, dramat !!!
Damian
Damian 27.06.2018, 09:37
zaraz zacznie sie wychwalanie "zaslug" Kutrzeby, Warzechy, Bieszczada i innych partyjniaków z PiS dla Dębicy. Jacy wy jesteście przewidywali ????
Ola
Ola 27.06.2018, 13:04
A może nadchodzi wreszcie czas ,aby tym panom podziękować.Kto to jest pan Kutrzeba - młody aparatczyk partyjny (lans i nic więcej), pan Warzecha typowy populista, wiedzy konkretnej i znajomości zagadnień brak, pan Bieszczad szara eminencja lokalna. Ludzie opamiętajcie się! Nie dajcie sobie wtłaczać do głów kitu.
dramat
dramat 27.06.2018, 09:13
Skoro mieszkańcy nie szanują własnego miasta, zaśmiecają, niszczą infrastrukturę i wszystko im się należy za darmo to nawet święty nie da rady zarządzać takim miastem.
Radość daje Mario
Radość daje Mario 26.06.2018, 23:26
Brać przykład z Rokosza i trzymać się stołka tyle ile da się , zawsze iść z prądem modnie , ustawiać się tak żeby wybrali, poparli Dębiczanie. . Kto jak to ale tak przystojny ,elegancki z ładnymi niebieskimi okularami Burmistrz promuje naszą Dębice
Ola
Ola 27.06.2018, 13:11
Żałosny wpis.Do twojej wiadomości. Pan Rokosz i Pan Ferenc to najlepsi samorządowcy na Podkarpaciu. Gminy przez nich zarządzane przez lata najlepiej się rozwijają i stwarzają najlepsze warunki do życia ludziom. Boli zapewne przedstawicieli PiS, że to nie ich ludzie, dlatego uruchamiają perfidne metody ,aby ich zdyskredytować. Mam nadzieję, że pisowcom to się nie uda.
Mieszkanie naszego wspólnego miasta.
Mieszkanie naszego wspólnego miasta. 26.06.2018, 22:12
Każdy ma prawo do swojej wypowiedzi ważne żeby była poparta faktami. Proszę podać miejsca, ulice adresy tak bardzo zanieczyszczone, śmierdzące no i te co drugie świecące latarnie w naszym wspólnym mieście..Łatwo oczerniać gorzej udowodnić...Proszę grzecznie o fakty, informacje, artykuły, zdjęcia potwierdzające Pana wypowiedz??? Na pewno Pan zebrał w mediach lokalnych wiele takich faktów skoro tak odważnie Pan oczernia działalność Burmistrza. Pytam Pana czy zglaszał Pan te rzekome nieprawidlłowości u Burmistzra w czasie jego kadencji??
Czy Pana nie wysłuchał?? Jesteśmy Dębiczanami jak sądzę więc trochę obiektywizmu i spokoju w ocenoe rzeczywistości bym polecał...
olymp
olymp 27.06.2018, 10:34
Walduś - latarnie to akurat zostały wyłączone za kadencji burmistrza Pawła Wolickiego, inną sprawą jest, że do dzisiaj nic się nie zmieniło. Syf w mieście był zawsze, ale to akurat nie jest wina burmistrzów, a tych, co im słoma z butów wystaje. Poszerzenie granic? Było referendum, trzeba było głosować za, a nie przeciw. Terenów pod inwestycje nie ma, bo wyprzedał je burmistrz Brzostowski, a Wolicki dzieła dokończył. Także ładowanie w Szewczyka, który zastał to co zastał nie jest do końca w porządku.
LULA
LULA 26.06.2018, 22:11
trolle pisowskie sie uruchamiają, zaraz będziemy mieć wylew pomyj na burmistrza ????
Eryk
Eryk 27.06.2018, 10:22
Lula przewidziałaś z tymi trollami - szambo się wylało !
adam
adam 26.06.2018, 16:52
A kto inny mógłby być burmistrzem jak nie Szewczyk, nie widzę innych kandydatów. Miasto się rozwija, domy kultury są w końcu remontowane, miasto jest czyste i zadbane. Tak dobrze dawno nie było, w kolejnej kadencji może być jeszcze lepiej, nie zabierajmy tej szansy dębicy na jeszcze większy rozwoj.
WANDA
WANDA 26.06.2018, 23:12
Szewczyk był chętny przyjąć uchodzców, nawet miał dla nich miejsce w Dębicy. Gołębie serce ma . Jest wierny nie bierny, jak Premier Kopacz chciała przyjmować, to wierny mario też chciał
Ola
Ola 27.06.2018, 12:58
Wanda a ty to zapewne katoliczka jesteś. Kochasz blizniego swego jak siebie samego. Życzę ci abyś się nigdy w życiu nie znalazła w takiej sytuacji jak ci ludzie z Syrii. Wolę człowieka z gołębim sercem, wrażliwego na potrzeby innych, jak kogoś takiego co nic chyba nie rozumie i empatii za grosz nie posiada.
mieszkaniec
mieszkaniec 26.06.2018, 21:08
O czym Ty piszesz? Co Ci się rozwija? Teraz remonty na chwilę przed wyborami? Cała ta ekipa do wymiany.
debiczanin
debiczanin 26.06.2018, 16:14
ciekawe kto zapłacił tym klakierom co takie hymny walą ot i cała polityka a lud to kupuje, poczekamy do wyborów i zobaczymy
Eryk
Eryk 27.06.2018, 10:34
a może to porostu zwykli mieszkańcy, którzy widzą ile się w mieście zmienia, teraz mamy kumulacje inwestycji, zwłaszcza finansowanych z UE. Bezrobocie w przeciągu 4 lata za Szewczyka spadło z 10% do 5%!
Dębiczanin
Dębiczanin 26.06.2018, 14:31
Jeśli Brmistrz M.Szewczyk nie będzie kanydował to przegra na tym przede wszystkim miasto!
Burmostrz Szewczyk jest świetnym gospodarzem miasta. Porównując jego prace z poprzednikami partyjnymi można śmiało powiedzieć, że bije ich na głowę w każdym aspekcie.
Mark
Mark 26.06.2018, 15:40
Dokładnie! Niech mieszkańcy pomyślą o sobie i o mieście i postawią na Szewczyka, bo tylko on się szczerze interesuje miastem a nie swoim portfelem czy karierą, ja na pewno tak zrobię.
Mieszkaniec
Mieszkaniec 26.06.2018, 13:01
Oczywiście, że powinien startować. Jedyny włodarz, który myśli o mieszkańcach, słucha ich głosu i nie myśli tylko o sobie jak
poprzednicy. Można zawsze przyjść do urzędu i normalnie porozmawiać, to się bardzo ceni. Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś inny rządził Dębicą. Mieszkańcy zrobią błąd jak wybiorą jakiegoś partyjnego pionka który będzie wykonywał odgórne polecenia a nie myślał samodzielnie.
Benia
Benia 26.06.2018, 11:14
Mariusz Szewczyk to najlepszy burmistrz od wielu lat, wszędzie widać remonty ulic, chodników, obiektów kultury... owszem miasto było tak zaniedbane, że trudno zrobić wszystko w jedną kadencję. Dodatkowo bezrobocie w mieście spadło - w 2014 było coś koło 10% dziś z tego co czytałam ostatnio niedużo ponad 5%. Co ważne w Dębicy odbywają się dość często jakieś ciekawe imprezy otwarte. MUSI STARTOWAĆ !
Darek
Darek 29.06.2018, 19:12
Taa, żona ma studia wyższe po germanistyce, perfekt niemiecki, dobrze angielski i pracy nie może znaleźć bo wszędzie mówią, że ma za wysokie wykształcenie i jej nie przyjmą na sprzedawcę czy produkcję, i siedzi w domu zarabiając na lewo 4-5 stówek na korepetycjach...., tak pracodawcy szukają pracowników, a jak ktoś chętny do pracy to nie bo powód j.w.
Rago
Rago 01.07.2018, 12:04
Ale bzdudy wypisujesz teraz to wszedzie szukają ludzi (poza państwowymi bo tam yrzeba być PiSowcem) a na sprzedawce to już calkiem każdego co tylko wyglądem nie straszy i ma choć odrobine oleju w głowie by kase fiskalną obsługiwać ????
dora
dora 01.07.2018, 16:55
w powiecie dębickim to trza być pslowcem bo wszystkie urzędy obsadzone przez psl: powiat, gmina Jodłowa, Pilzno, Dębica, Żyraków, Czarna,
LECH
LECH 26.06.2018, 21:35
Mariusz to figurant, karierowicz, skacze od kwiatka do kwiatka. Od Platformy Obywatelskiej po i PSL i RiS . Szuka koryta jak ci z KOD
Ola
Ola 27.06.2018, 09:02
Lech dobrze że są tacy obywatele, którzy potrafią się zorganizować w ramach społeczeństwa obywatelskiego. Akcja Demokracja,Obywatele RP, KOD, Podkarpaccy Rebelianci, Obrońcy Puszczy itp, to ludzie którzy jako opozycja pozaparlamentarna trafnie punktują PiS i koalicjantów. Wszystkie akcje organizują w ramach swojego czasu, im się chce walczyć z głupotą i populizmem. Robią to za ciebie i dla ciebie, tylko ty tego jeszcze niestety nie rozumiesz. Nie są i nie byli przy korytach jak ty to nazywasz, nie otrzymują na swoją działalność żadnych pieniędzy z budżetu tak jak pan Rydzyk. A panu Szewczykowi można zarzucić brak decyzyjności,wyraznego programu rozwoju miasta,to że dał sobie wcisnąć przez Warzechę i Bieszczada na zastępcę Iwasieczkę który go kompromituje./nie można mu zarzucić buty,chamstwa, pazerności i szemranych interesów. A rade ma taką jaką ma - szału nie ma. A kto ich wybrał? Może nadchodzi czas na weryfikację?
PANKRACY
PANKRACY 26.06.2018, 23:31
Ludziska kończy się kadencja to zaczynają remontować chodniki, lać asfalt, nie dajcie się nabrać
Bezpartyjny
Bezpartyjny 26.06.2018, 22:19
Jednej parti w tej wypowiedzi mi brakuje..Już wiadomo kogo zwolennik ten komentarz napIsał.. Mam wrażenie, że tzw " DOBej ZMIANY".Tak czy tak pozdrawiam
LULA
LULA 26.06.2018, 22:14
Z tego co pamietam to w 2014 został burmistrzem jako kandydat bezpartjny. Zdeklasował partyjniaków z po-pis !
Kostia
Kostia 26.06.2018, 21:03
Aż tylu wyjechało!?

Pozostałe